ARKIV

KATEGORIER

Ny design

Nu var det väldigt längesedan som jag förnyade designen på min blogg. De senaste veckorna har jag filat på en ny.
Nu, äntligen, har jag löst alla småsaker med den (tror jag) som behövdes innan den kunde laddas upp.


Vad är nytt? 

Vad som känns ganska självklart är ju den stora visuella förändringen som är mer avskalad.
Inget bildspel som rullar längst upp. 
Loggan är aningen förnyad. 
Istället för att ha etiketter, länkar och annat smått allra längst ner på sidan finns dessa nu längst upp under loggan. 
Kommentarsystemet är inte samma som tidigare p.g.a. dess begränsningar. Jag funderar på Disqus, men har inte bestämt mig ännu. 
Mobilversionen är dock inte helt hundra än, där finns förbättringar att göra.

Och framför allt - bilderna visas i ett större format, för det är ju bilderna hela bloggen handlar om.


Om du inte minns hur det såg ut innan, eller aldrig varit här förut, så visar bilden här under den föregående designen.
Jag är väldigt nöjd. Men vad tycker du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar