ARKIV

KATEGORIER

En stuga vid vattnet i Blekinge - Dag 3

Hipps och vipps blev dag två till dag tre. Lugnet i Blekinge fortsatte.


Både jag och Linda fick varsitt klistermärke på kinden.
Mitt satt kvar i princip hela dagen då jag glömde bort att det satt där.


Både Elias och Linda satt med sina barnvakter.


Givetvis också Alma, som visa hennes färdigheter i sina svåra mobilspel!


Till och med Elias fick kämpa.


Vi gungade även idag. Det blir aldrig tråkigt att gunga.


Elias blickade ut över en liten, liten bro.


Jag satte kameran på en sten och tog en bild på oss alla fyra!


Linda och Alma plockade blommor till Lindas mamma.


Man kan nästan se hur all stress och misär bryter ner oss.


Alma lekte med ett hopprep.


Jag hittade en jättecool larv. Men då jag inte hade med något makroobjektiv kunde jag inte ta närbilder, tills jag kom på att jag kunde hålla mitt 50 mm löst framför kameran och ändå komma ganska nära.


Alma och Lindas pappa satt och filosoferade över livet samtidigt som de väntade på att fiskarna skulle komma.


De såg ut att ha det alldeles okej.

Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar