ARKIV

KATEGORIER

Malmö Garden Show 2016

Förra året när det var Malmö Garden Show regnade det, ganska mycket dessutom. Och jag jobbade.
Men i år var jag ledig, så vi promenerade dit och kollade in vad de hade att erbjuda.


Just denna dagen var det högsommar. Solen stod högt och gassade på oss.


Det var minst lika mycket folk som det är en solig dag på Malmöfestivalen.


Vi gick runt och tittade på alla fina växter och sånt som fanns där.


Många andra gjorde likadant.


Linda var glad. Linda tycker om blommor.


Många barnvagnar, småbarn och bebisar var också där.


Det var inte bara jag som tog bilder.


Måste nog säga att Malmö Garden Show var bättre än Malmöfestivalen.


Linda gav mig en konstig min.


Vi gömde oss i skuggan en stund.


Till slut blev vi mätta av all grönska.


Vi började gå hemåt.


Det är så skönt att bo så nära stan, att kunna gå hem på bara en liten stund.


Spårvagnen svepte förbi oss.


På kvällen körde vi hem till Lindas storebror. Vi spelade bingo med barnen.


Det var väldigt roligt!

Kategorier: ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar