ARKIV

KATEGORIER

Tvärt om!

Nästan undantagslöst är det alltid jag som står bakom kameran och tar bilderna. 
Det kommer med en nackdel; det blir inte många bilder på mig och Linda tillsammans. Jag bad min gode vän Tore att ta lite bilder på oss två. 
Jag, Linda, Tore och hans sambo Susanne åkte tillsammans till Bokskogen en eftermiddag.


Detta var i slutet av del delen av hösten med alla härliga färger.


Vi gick till ett av våra favoritställen, där jag själv har tagit andra porträtt på andra par tidigare.


Marken var klädd av alla möjliga nyanser av grönt.


Även fast klockan inte var så mycket ville solen inte stanna så länge.


Jag passade på att ta några jättefå bilder på Tore och Susanne.


Man skulle nästan kunna tro att de tycker om varandra.


Men mest tog Tore bilder på mig och Linda.


Till slut blev solen nästan bara ett minne blott. Då får man hitta annat ljus.


Jag hade med två små blixtar och testade för första gången att använda de utomhus, trådlöst och dessutom med färgfilter.
Det blev väldigt effektfullt!

Kategorier: ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar