ARKIV

KATEGORIER

Ögonblick från senaste tiden #1

I och med att jag tar och lägger upp en bild varje dag i mitt 365-projekt, blir det en del andra bilder också.
Här är några av dem från senaste veckorna.


Ofta på min lunch tar jag en kamera och ställer mig utanför jobbet för att hitta en "dagens bild".
Alla möjliga olika bilar kör förbi.


Detta paret såg jag inifrån när jag stod och jobbade. De stod och pussades i flera minuter.
Till slut fick jag nog, jag tog en kamera, gick ut och tog några bilder, och gick sedan tillbaka in och fortsatte jobba.


Jag och Linda handlar veckans mat på ICA.


Varje dag när jag kommer hem går jag genom källaren efter jag parkerat min cykel.


Vi var på bio och såg The Martian. Den var väldigt bra!


Entré, eller Malmö Plaza som det ska bli, har byggts om mycket de senaste åren. Det känns som det snart är färdigt.


Kvällsljus på Värnhem.


Linda sitter ofta och sminkar sig vid sitt sminkbord.


En annan dag gick vi och såg en utställning av Mattias Klum. En förskräcklig stor mängd bilder,
i väldigt positiv bemärkelse så klart. Han är duktig, och vi avundades honom som varit på så många ställen i världen.

Kategorier: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar