ARKIV

KATEGORIER

Kick-off i Stockholm

Nu i helgen bjöd Olympus hela Scandinavian Photo till Stockholm för en slags kick-off.
Vid 1-tiden samlades jag och fyra av mina goa kollegor i butiken för att åka till Kastrup där planet skulle lyfta oss till stora staden.


Peter var den som körde oss dit i regnet.


På flygplatsen, innan vi skulle lyfta, åt vi lunch på O'Learys. Även fast det inte syns var Tore extremt hungrig innan vi fått in maten.


Väl på planet satt Anders och filosoferade över det himmelska landskapet.


Väl ovanför molnen försvann regnet märkligt nog. Nu var det sommar igen.


På planet var det mer eller mindre fullsatt. Alla skulle tydligen på samma håll.


Strax efter vi lyft landade vi på Bromma.


En taxi stod och väntade på oss, som skulle köra oss till slutdestinationen.


Det bjöds på middag och annat gott på kvällen. Baren fick besök av två herrar som verkade ha väldigt bråttom till ölen.


Vi bodde på ett ställe som heter Vår Gård, ungefär vid Solsidan i skärgården, om jag förstått det rätt.


Dagen efter vi kommit dit, i söndags, hölls det olika workshops. Bland annat att sitta i en ribbåt i runt 100 km/h farande mellan de olika små öarna, mitt i fullt ösregn, utan att sitta fast i båten annat än att hålla sig fast i stolen framför samtidigt som vi fotograferade och filmade med varsin kamera.
Jag undrar vad min mamma tänker när hon ser detta.

Det var min helg. Hur var din?

Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar