ARKIV

KATEGORIER

Fujifilm

I lördags flög jag upp till Stockholm för att vara med på den regelbundna Fujifilm-träffen som de anordnar
för oss återförsäljare. Vi är en grupp på ca "utvalda" 8 personer som representerar våra respektive butiker,
och jag är då Malmöbutikens ambassadör. Detta är tredje gången, och det blir bara bättre för varje gång.


Dagen började tidigt med utbildning och sådant som är bra att veta. Sedan for vi av till Tyresta nationalpark.


Serkan Günes, en X-fotograf, var med under dagen. Han är mästare på landskapsfoto och hjälpte oss under en workshop.


Vädret var jättedåligt för landskap, stark sol uppifrån och helblå himmel. Men vi gjorde det bästa av det.


Alla fotograferade flitigt från alla olika vinklar och håll.


Jag hade lite svårt att komma igång, då ljuset var svårjobbat.


Den här bilden tog jag av en björk som låg ner på marken. Med den bilden vann jag också en tävling
för bästa bild och fick ett signerat ex av Serkans bok.


Vi gick runt i parken, han hade en slinga som vi skulle gå planerad i förväg. Sedan satte vi oss på en liten klippa och pratade.


Här är de två killarna från Fujifilm själva. Trevligare människor får man leta efter.


Två ankor kom och höll oss sällskap.


Tiden gick, och vi gick tillbaka till busstaxin för att åka tillbaka in i stan.


På kvällen blev det middag i Gamla stan. Lyckad och lärorik dag!

Kategorier: ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar