ARKIV

KATEGORIER

Paris - Dag 7 - Del 1

Nu har det gått... fler månader än jag vågar räkna efter sedan vi var i Paris. Och jag har fortfarande inte lagt upp alla bilder.
Nu blir det ändring på det. Bilderna därifrån blev jag grymt nöjd över, så här kommer början av resten!
För att kolla på allt det tidigare från Paris, tryck HÄR.



Dagen började som alla andra dagar; på hotellet.


Efter frukosten tog vi Metron till den stora trädgården där jag och Linda redan varit själva. Denna gången var mamma och Lollo med.


Samtidigt var det någon slags träff med en massa gamla människor, eller människor som ville se gamla ut,
eller gamla kläder som satt på unga människor. Något sånt.


Vi vet inte varför. Men det var kul att se. De kom och sen gick dem igen.


Inne i parken, eller trädgården, var det lika folkligt som dagen innan. Ett ungt par satt på en bänk i trädallén.


Längs hela allén satt det stora fotografier av grodor på stängslet. Bra bilder dessutom.


Det framgår inte riktigt av bilderna hur varmt det var.


En del av trädgården var ägnad åt rosor.


Jag sökte mig, som vanligt, till skuggorna för att inte dö av värme.




















Mitt i Parken fanns en liten labyrint. Egentligen var det ingen labyrint, utan en spiralgång upp till slutet av gången.


Det där med gamla kläder på unga människor var dagens fluga.


Schwoosh sa det när en unge flög förbi oss på sin cykel!


Självklart fanns det tusentals blommor överallt, jag tog inte direkt några bilder på dem. Så ni får lita på mig istället.


Fina träd fanns det också.


Linda var lika söt som vanligt.


Lollo tog en turistbild på oss.


Han vattnade bladen.


Lollo med sin kamera.


Den här bilden minns jag inte att jag tog. Antagligen såg det fridfullt ut med mannen på bänken.


En tjej höll på att sätta upp en hängmatta.


Det blir många steg på stegräknaren, om man har en sådan. Därför har någon tänkt till och placerat ut bänkar lite här och var.


Under en man och en kvinna satt en bänk.

Kategorier: ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar