ARKIV

KATEGORIER

En kväll i Klagshamn

Igår körde jag och Linda till Klagshamn en kort tur efter middagen.
Egentligen skulle vi stannat hemma och titta på film, men det glömde vi bort.


Vi åkte inte dit för att fotografera, utan bara för att komma ut på en liten kvällsrunda.


Men självklart var kameran med ändå. Denna gång blev det X100s med den nya konvertern.


Med konvertern är det mycket enklare att ta bra porträtt.


Till och med så att jag själv kommer med på bild!


För många år sedan upptäckte jag att det finns en nerlagd cementfabrik i Klagshamn.
Igår när jag och Linda kom förbi där såg vi till vår förskräckelse att den var nerriven!


Solen var verkligen på väg ner. Motljusbilder är aldrig fel.


Vi hamnade på ett fält.


Även där gick solen ner.
Vi hörde några konstiga ljud, så lika fort som vi kom dit vände vi tillbaka.


Här är jag med före detta cementfabriken i bakgrunden.

Kategorier: ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar