ARKIV

KATEGORIER

En tisdag i april

Igår var det första april. Jag började dagen med att hänga upp mina 20 bilder som ska hänga i butiken i lite mer än en månad. Det blev skitbra! 
Kom förbi och titta, vetja! 


Linda hälsade på mig, så jag bjöd henne på lunch på en pizzeria. Vi blev ganska jättemätta.


När jag hade slutat stannade jag vid stadshuset där körsbärsträden blommar för fullt, en månad för tidigt.


Sen cyklade jag vidare.


Jag var också tvungen att stanna till vid Triangeln, solen lyste in så fint från sidan och kastade långa skuggor.


Allt gick i ett lugnt tempo, folk var på väg hem från sina jobb. Allt annat än morgonen när alla har bråttom dit.


Jag stod där en stund och bara tittade.


Vid ett tillfälle kom en tjej och ställde sig bara någon meter intill mig. Så hon fick skylla sig själv att jag fotograferade henne!

Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar