ARKIV

KATEGORIER

Ut med det gamla och in med det nya

Och så var det gjort.
Nu är min blogg som ny, igen. Den gamla designen blev för gammal, och in kom en helt ny.
Det främsta är att största fokus ligger på bilderna, som nu är större. Sidmenyn är borta, allt det är flyttat till längst ner på bloggen i stället. 
Headern är också borta, en stor logga samt ett litet bildspel ligger nu längst upp.
En annan förändring är också kommenteringen. Det systemet är utbytt från Bloggers egna till ett annat. Mycket bättre. (Gäller inte på gamla inlägg)
Jag tycker den nya designen känns mycket mer modern och lättsam. Vad tycker ni?


Ett inlägg kan inte vara utan en bild. Så här är därför en bild jag tog mitt i farten på min cykel från förra veckan.
Det var en tjock och stum dimma över hela Malmö. Alltid lika magiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar