ARKIV

KATEGORIER

Är vintern äntligen över?

Jag känner mig som en björn som vaknar ur sitt ide. De igensotade dagarna verkar vara över.
Här kommer lite bilder från helgen.



I lördags efter jobbet dröjde det tjugo minuter innan min buss skulle komma. Så jag tog kameran och gick några varv runt Värnhemstorget.


Vid busshållplatsen stod det folk lite utspritt. Vissa hängde vid cyklarna.


Andra satt inne i busskuren. Inte ett enda leende på deras läppar.


Strax utanför busshållplatsen satt en man och ett barn och matade duvorna.


Idag, söndag, var det ordentligt väder. Sol och blå himmel. Därför gick jag och Linda ut en runda.


Vi gick en lång omväg till Emporia. Där inne var det lika folkligt som vanligt.


Även utanför var det folkligt.


Vi gick hem igen, denna gång med vinden och solen mot oss.

Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar