ARKIV

KATEGORIER

Uppvaknande

Det har varit en bra dag idag. Jag fick använda min nya kamera på riktigt för första gången.
Berättade jag förresten att jag skaffat mig en D800?
Det har varit fint väder. Min lillasyster fyller 18. Och jag har varit med Linda hela dagen.



Vi åkte bussen till stan. Jag skulle handla några nya tröjor och linnen.


Utanför H&M på Gustav stod några människor i det finfina ljuset.


Från Gustav gick vi till Triangeln. Där inne byggs det fortfarande om. Det känns som det i alla tider (som jag minns) har byggts om där.


Utanför Triangeln stod en man med sin pinne.


Jag tog en bild på Linda. Hon hade solen i ögonen.


Det var så härligt med solljus. Jag hade glömt hur skönt det känns. Galet hur man glömmer hur sommaren är på vintern, och tvärtom.


Linda tog en bild på mig.


Sen tog jag en bild på Linda.


Inte bara inne på Triangeln byggs det om, utan också utanför. Nya byggnader bland annat.


Från Triangeln mot Pildammsparken, med ett kort stopp vid Stadsteatern. En hund satt och rastade sin man.


Väl i Pildammsparken tappade vi en liten del av hakor när vi såg det gudomliga ljuset.


Men sen fick det vara nog.
Vi hade varit ute och gått i ett par timmar och benen var trötta, så vi letade upp närmsta busshållplats och åkte hem.

Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar