ARKIV

KATEGORIER

Jag och mina vänner - Februari

Om du var vaken förra månaden läste och såg du förhoppningsvis när jag berättade om mitt nyaste projekt.
Hela februari har gått jättesnabbt. Inte så konstigt, egentligen. Vädret har varit det tråkigaste på väldigt länge.
Jag kan knappt ens minnas en enda dag med sol. Det har varit kallt, trist och dystert hela tiden.
Förutom igår! Igår var det molnfritt, strålande solsken och helt underbart! Och ännu bättre - jag var ledig!

Med kamean i väskan och stativet på ryggen cyklade jag och Linda till Emporia där jag tog månadens bild.


Kategorier:

3 kommentarer:

  1. aaahahahaha du måste ju haft så jäkla kul när du fotade dessa bilder hahaha :) ser så himla roligt ut. Om du orkar får du gärna svara på hur du gör? Men om du svarar... "Googla på det" så får jag väl göra det då hehe :)

    SvaraRadera