ARKIV

KATEGORIER

En blandning av den gamla sorten

Jag har ju slutat på Östra Grevie, men nu kom jag på att det finns ett par inscannade bilder som jag glömt lägga upp.
Därför lägger jag upp dem nu.

En övning vi gjorde innefattade en storformatskamera. Den här bilden tog jag. Den blev stor.


Jag och Linda var ute en dag och gick. Två änder var också ute och gick.


Jag tror jag tog denna i min trädgård.


Jag var hemma hos min morbror på kalas. En av hundarna ville också vara med vid bordet.


En lite annorlunda komposition. Men jag gillar den.


Ännu en bild från trädgården.
Det lyckades på något sätt bli repor på vissa av negativen, så vissa bilder är... repiga.


Snygga skuggor.
Taget med 135mm f/2.8 om jag inte minns fel. Härligt objektiv.
Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar