ARKIV

KATEGORIER

En vårrunda i stan

Jag och Linda tog bussen in till stan. Vädergudarna var på vår sida, solen belyste dagen mer än vi kunnat önska.

Det tar knappt ens 10 minuter att åka med Citytunneln från Hyllie in till stan, med buss tar det mer än dubbelt så lång tid. Ändå tog vi bussen.


Mest för att den förde oss enda fram till vårt mål - Entré.


Där inne gick vi omkring i olika butiker, Linda kollade på lite olika kläder och jag letade väldigt icke-omfattande efter nya shorts.


Efter shoppingcentret åkte vi buss 4 direkt till Gustav Adolfs Torg där vi njöt av de stora blåa haven av vårblommor inne på kyrkogården.
Jag fick dock ingen skaplig bild på det.


Solen sken så mycket.


Jag har sagt det innan, men jag säger det igen. Nu tusan är det vår.
Kategorier: ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar