ARKIV

KATEGORIER

Fyra och fem

Att beskära bilder i 4:5 kan bli väldans harmoniskt och passande.
Jag virrade in mig i mitt bildbibliotek från 2009 och "råkade" producera fram dessa fotografier.
Gamla, men med en ny touch.

"Castello de Pazzi", har vi döpt det till. En stor, övergiven cementfabrik.


Här har jag och två kompisar varit flertalet gånger för att fotografera och äta kladdkaka.


Det är ett speciellt ställe. Väldigt dött. Väldigt intressant.


Väldigt inspirerande.


Temat för februari är skuggor. Denna bild hade passar helt perfekt. Men solen ligger i koma verkar det som.


Till stående bilder passar även detta format.


Känner mig väl tvungen att säga att Felix, på bilden, är helt emot rökning. Detta var alltså bara skådespeleri.


Ännu ett fotografi från Castello.


Ett lite mer abstrakt motiv. Eller egentligen inte, det är ju bara vatten och fåglar.


En nästan risig del i Västra Hamnen.


En annan del av Västra Hamnen. Dock allt annat än risig.


Tro det eller ej, detta är mitt inne i det stadsliga Malmö.


Oroligheter i havet. En scen som förevigades en dimmig vinterdag.


Jag skulle kunna fortsätta med fler och fler och fler och fler bilder. Men det får bli en annan dag.
Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar