ARKIV

KATEGORIER

En båt på åkern och en bunker vid havet

På grund av vissa omständigheter så kommer jag nästan aldrig iväg till fina ställen för att fotografera längre.
Men här om dagen tog jag och Linda oss till Bunkeflo för att slösa på mitt batteri i kameran.

På åkern som mynnade ut i havet flöt en liten båt omkring.


Detta ställe, som jag besökt flera gånger innan, har ett par träd som är väldigt vackra.
Jag skrev ett inlägg för nästan ett år sedan då jag var där, som du hittar HÄR.


Ett av många porträtt jag tog på Linda.


Vinden blåste lite hårt, plus att det var kallt.


Vid en bunker stod detta träd. Denna sortens, nästan tvådimensionella, motiv är jag speciellt svag för!


Molnen var tunga och tjocka, men vi anade solen där bakom. Om det hade varit mer behagligt väder hade vi kanske stannat tills den var helt på väg ner.


Men det får bli en annan dag.
Kategorier: , ,

1 kommentar:

  1. Fantastiska bilder! Älskar speciellt bilden på trädet! Wow!

    SvaraRadera